Returnarea produselor achizitionate online
In cazul in care se doreste returnarea produsului , renuntarea la cumparare si implicit primirea banilor inapoi, CLIENTUL poate aplica pentru procedura de retur a produselor in 14 zile, conform dispozitiilor Ordonantei de Urgenta nr.34/2014, privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative.
· Termenul de 14 calendaristice zile incepe sa curga din momentul in care consumatorul intra in posesia fizica a produselor.
· CONSUMATORUL, va trebui sa suporte costul aferent returnarii produselor in caz de retragere.
Recomandam ca returul sa fie realizat cu curierul Gebruder Weiss. In acest caz consumatorul va suporta costurile directe legate de returnarea produselor astfel: 200 lei drept taxe de transport la produsele de peste 1000 lei sau 100 lei la produsele de pana la 999 lei.
In cazul in care consumatorul doreste sa faca rambursarea cu o alta firma de curierat, va suporta contravaloarea transportului impus de catre respectiva firma.
Taxa ce va fi retinuta din sumele ce trebuiesc rambursate catre client.
· CONSUMATORUL, are obligatia de a informa Kloos Deal Srl, inainte de expirarea perioadei de retragere , cu privire la decizia sa de retragere din contract prin trimiterea FORMULARULUI DE RETUR la adresa de email ruben@mobilakloos.ro
· Kloos Deal Srl va confirma intententia de retragere a CONSUMATORULUI.
· CONSUMATORULUI care a notificat KLOOS DEAL SRL privind intenția de returnare îi
Revine responsabilitatea de a se asigura că produsele la care a făcut referire vor fi returnate fără intârziere nejustificată și pe parcursul celor 14 zile din termenul legal.
· Kloos Deal Srl va rambursa contravaloarea produsului ( din care se va retine sumele datorate cu costul transportului- ramburs si eventualele diminuari), nu mai tarziu de 14 zile de la data in care e informata cu privire la decizia CONSUMATORULUI de a se retrage din prezentul contract, dar nu mai devreme de receptia si evaluarea a bunurilor returnate.
· Restituirea sumelor se va face prin aceeasi metoda prin care clientul a facut plata initial, in cazul in care nu a fost convenit de comun acord altceva.
· Data restituirii sumelor catre CLIENT este data la care se debiteaza contul SOCIETATII.
· Atentie!
· Pot fi returnate produse care indeplinesc cumulativ conditiile de mai jos:
a) nu depasesc termenul de 14 de zile calendaristice de la data primirii;
b) corespund specificatiilor tehnice mentionate in comanda;
c) nu au facut obiectul unei comenzi speciale;
d) nu au fost distinct personalizate la cererea consumatorului adica au fost executate dupa specificatiile consumatorului (tapiterii personalizate pe anumite materiale si culori sau configuratii)
e) nu prezinta urme de lovire sau deteriorare;
f) nu prezinta urme vizibile de uzura;
g) au fost ambalate corespunzator in vederea returnarii
h) sunt insotite de toate accesoriile si inscrisurile apartinand produsului;
i) care au fost comandate online .
· Atentie! Nerespectarea conditiilor de mai sus, precum si punerea produsului, prin orice mijloc, intr-o stare necorespunzatoare repunerii in vanzare, duce la refuzul returului.
· Produsele se returneaza in ambalajul original, insotite de copie de pe factura fiscala si/sau bonul fiscal de achizitie, precum si documentatia in original ,aferenta (fise tehnice, manuale de utilizare, documentatie tehnica, certificate de garantie si/sau conformitate).
· Atentie! Pentru produsele ridicate de catre cumparator direct din magazin/depozit, intrucat se poate solicita punerea in functiune a acestora, respectiv cumparatorul are posibilitatea de a verifica produsul in mod direct, ca atare nu se aplica conditiile de retur prevazute pentru vanzarea online
Conditiile ce stau la baza refuzarii returului sunt:
- CONSUMATORUL/CLIENTUL este persoana juridica (clientii cu personalitate juridica nu au dreptul sa denunte unilateral contractul, legislatia in domeniu referindu-se doar la persoanele fizice);
- CONSUMATORUL/ CLIENTUL nu a notificat SOCIETATEA cu privire la retragerea sa, in termenul legal .
- CONSUMATORUL/ CLIENTUL a returnat SOCIETATII produse care nu indeplinesc conditiile pevazute mai sus.
· În cazul în care nu se respecta conditiile de retur, SOCIETATEA nu va accepta returul.
· Nu se accepta retururi cu plata ramburs.
· ATENTIE! In cazul returnarii produselor ce prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgârieturi, lovituri, socuri electrice, componente sau accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, sau nu sunt in aceeasi stare in care au fost livrate catre CLIENT, Kloos Deal Srl are dreptul de a decide asupra acceptarii returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse de catre reprezentantii nostri.
· In cazul in care CLIENTUL solicita inlocuirea produsului cu unul identic, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale.
· In cazul in care Clientul a returnat un produs si solicita inlocuirea, iar Kloos Deal Srl, nu dispune de un produs identic pentru inlocuire, aceasta va oferi Clientului contravaloarea produsului sau alt produs in cazul in care Clientul accepta acest lucru.
· In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre CLIENT.
· Renuntarea la cumparare in mod repetat (cel putin doua ori) va putea fi considerata un abuz, iar SOCIETATEA are dreptul sa refuze o noua livrare catre acel CLIENT sau acea adresa.